Isnin, Jun 29, 2009

PEMAKLUMAN MESYUARAT KHAS

Salam,

PERAWAN akan menganjurkan satu MESYUARAT KHAS bertujuan untuk memantapkan barisan pengerak PERAWAN bagi memulakan program-program yang telah dan akan dirancanag sepanjang tahun 2009 dan selepasnya.

Mesyuarat khas tersebuat dijadualkan seperti berikut:

Tarikh: 11 Julai 2009 (Sabtu)
Masa: 230 petang
Tempat: Dewan Dato' Fadhil Noor
Markas Tarbiyyah PAS Pusat
Taman Melewar
Gombak.


AGENDA mesyuarat akan menyusul kemudian.

Jemputan mesyuarat melalui panggilan telefon peribadi dan e-mail akan dilakukan oleh AJK PERAWAN dalam minggu ini. Adalah amat diharapkan tuan/puan dapat meluangkan masa untuk menghadiri mesyuarat khas ini.

Wassalam.

PERAWAN.

0 ulasan:

FOLLOWERS

PENGENALAN

Foto saya
Persatuan Anak Melaka diPerantauan ( PERAWAN ) merupakan pertubuhan badan bukan kerajaan ( NGO ) yang ditubuhkan bagi menyatukan jalinan silaturrahim dikalangan Anak Melaka di perantauan khususnya di Lembah Klang. Ia diasaskan oleh berapa orang pencinta Islam yang berasal dari MELAKA yang menetap di sekitar Kuala Lumpur pada bulan April 2008. Setelah melalui beberapa siri perbincangan, akhirnya ia didaftarkan secara rasmi pada Isnin, 1 Ramadhan 1429/1 September 2008. Penyertaan Anak – Anak Melaka di Perantauan dalam PERAWAN amat diharapkan. Sebarang cadangan dan komentar boleh di emailkan kepada perawan2008@yahoo.com.

SEMBANG - SEMBANG


ShoutMix chat widget

COMMUNITY

 
© 2008 - [ Twirl ] diseñado por doxs | templates