Rabu, September 16, 2009

Rumah Terbuka PAS Melaka


Salam Aidilfitri...

Semua Anak Melaka di Perantauan dijemput hadir bagi memeriahkan sambutan Rumah Terbuka AidilFitri PAS Melaka pada 22 September 2009. Berikut merupakan makluman program tersebut :

Tarikh : 22 September 2009
Hari : Selasa
Tempat : Markaz PAS Bukit Katil, Melaka
Masa : 3.00 ptg – 6 ptg


Di kesempatan ini juga, PERAWAN ingin mengucapkan SELAMAT MENYAMBUT HARI RAYA AIDIL FITRI. MAAF ZAHIR & BATIN kepada semua anak MELAKA di perantauan. Semoga kehadiran syawal ini mengukuhkan ukhuwah dikalangan kita bersama..

0 ulasan:

FOLLOWERS

PENGENALAN

Foto saya
Persatuan Anak Melaka diPerantauan ( PERAWAN ) merupakan pertubuhan badan bukan kerajaan ( NGO ) yang ditubuhkan bagi menyatukan jalinan silaturrahim dikalangan Anak Melaka di perantauan khususnya di Lembah Klang. Ia diasaskan oleh berapa orang pencinta Islam yang berasal dari MELAKA yang menetap di sekitar Kuala Lumpur pada bulan April 2008. Setelah melalui beberapa siri perbincangan, akhirnya ia didaftarkan secara rasmi pada Isnin, 1 Ramadhan 1429/1 September 2008. Penyertaan Anak – Anak Melaka di Perantauan dalam PERAWAN amat diharapkan. Sebarang cadangan dan komentar boleh di emailkan kepada perawan2008@yahoo.com.

SEMBANG - SEMBANG


ShoutMix chat widget

COMMUNITY

 
© 2008 - [ Twirl ] diseñado por doxs | templates